CODES SYMBOLIKA

CODES SYMBOLIKA

Wybrane projekty

APATOR Rozszerzenie portfolio i architektura portfela dla Grupy Apator.

AXTONE Strategia zmiany marki, budowanie wizerunku lidera rynku europejskiego.

BGŻ Wspólna symbolika umożliwiająca prezentowanie zależności organizacyjnych w procesie restrukturyzacji.

BERTELSMANN MEDIA Wprowadzenie na polski rynek międzynarodowego koncernu wydawniczego.

BIOWET DRWALEW Stworzenie nowej marki kształtującej jej obraz rynkowy.

BRONISZE Opracowanie systemu tożsamości odzwierciedlającego nowoczesny charakter rynku.

BROWARY WARKA Budowa pozycji marki w portfelu Grupy Żywiec.

CEZEX Przygotowanie wizerunkowe do zmiany strategii konkurowania na rynku dystrybucji papierów.

COGNOR Przygotowanie do fuzji i budowy międzynarodowej grupy dystrybucyjnej stali.

COMMERCIAL UNION Opracowanie perspektywy konsumentów w strategii marki.

ELDA SZCZECINEK Porządkowanie portfolio produktów.

ELEKTROCIEPŁOWNIA BIAŁYSTOK Stworzenie wizerunku firmy przyjaznej dla partnerów i klientów.

EMPERIA Stworzenie wizerunku dla koncernu po integracji marki Eldorado z firmą BOS.

EMPIK MEDIA&FASHION Strategia marki jako koncept oferty lifestyle do docelowych konsumentów.

EUROPA Wsparcie wejścia na rynek Towarzystwa Ubezpieczeniowego.

FAEL Uporządkowanie portfolio produktów i zintegrowanie z ofertą firmy Legrand.

GAMRAT Uporządkowanie prezentacji oferty, podział na linie produktowe.

GIEŁDA PAPIERÓW WARTOŚCIOWYCH Zmiana wizerunku firmy związana z rozszerzeniem działalności.

GPEC Wprowadzenie nowej marki w wyniku prywatyzacji firmy.

GRUPA ŻYWIEC Usystematyzowanie prezentacji spółek dystrybucyjnych.

IBA BIOTON Zbudowanie relacji między dwoma markami, budowa tożsamości marki europejskiej, projekt opakowań.

KLOSE Segmentacja oferty, zmiana strategii prezentowania i budowania kooperacji z innymi firmami.

KOMPANIA PIWOWARSKA Strategia prezentacji marki w procesie rozbudowy sieci dystrybucji.

KIR Strategia implementowania nowych marek w procesie rozszerzania portfela.

LASY PAŃSTWOWE Odwzorowanie struktury rganizacyjnej w identyfikacji i prezentacji firmy.

LUBELLA Stworzenie strategii konkurowania marki w procesie rozwoju Grupy Maspex.

MARWIT Przygotowanie wizerunkowe do rozszerzenia portfolio marki.

MEDICOVER Wspieranie firmy w budowie pozycji lidera na rynku Europy Centralnej.

NETIA Budowa strategii prezentacji i komunikacji dla nowej marki.ODRATRANS Zmiana wizerunku ze specjalisty w transporcie rzecznym w firmę logistyczną.

ORLEN Strategia marki po fuzji CPN i Petrochemii Płock.

OSM KALISZ Przygotowanie do rozszerzania obszaru działania.

PANORAMA POLSKA Prezentacja rozszerzenia oferty przez budowę portfela submarek.PGNIG Strategia wizerunkowa i normy prezentacji grupowej w procesie reorganizacji firmy.

PKO BANK POLSKI Zmiana identyfikacji jako element przygotowania firmy do procesu prywatyzacji.

POLFA BOLESŁAWIEC Podział produktów na linie użytkowe.

POLFERRIES Ułatwienie komunikacji i promocji marki na rynkach krajów nadbałtyckich.

POLSKI ZWIĄZEK TENISOWY Przygotowanie systemu tożsamości i prezentacji ułatwiającego identyfikację.

PTK CENTERTEL Zmiana wizerunku marki IDEA jako element wprowadzania marki Orange.

PWE Zbudowanie wizerunku wyspecjalizowanego wydawnictwa i podniesienie jego prestiżu.

PREMA Opracowanie nowej strategii prezentacji oferty.

RAFIL Stworzenie nowego systemu prezentowania produktów.

ROKITA Dostosowanie systemu tożsamości przedsiębiorstwa do wymogów gospodarki europejskiej.

ROYAL PBK Stworzenie symboliki firmowej dla nowo powstającego towarzystwa ubezpieczeniowego.

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA Rozszerzenie działalności w wyniku zmian rynkowych.

START HOTEL Strategia konkurencyjna w procesie budowania sieci tanich hoteli biznesowych.

STOLARKA WOŁOMIN Pomoc przy transformacji marki w procesie restrukturyzacji biznesu.

STOMIL OLSZTYN Transformacja w markę Kormoran po akwizycji przez Michelin.

TELEKOMUNIKACJA POLSKA Strategia rozszerzania portfolio w procesie tworzenia usług konwergentnych.

TYSKIE BROWARY KSIĄŻĘCE Transformacja lokalnych Browarów Tyskich Górny Śląsk w markę ogólnopolską.

LUVENA Rozszerzenie portfolio i transformacja z Zakładów Chemicznych Luboń.

ZASADA Tworzenie wizerunku poprzez transformację w grupie marek Star, Jelcz, Autosan.

ZŁOMREX Rozszerzenie portfolio firmy na trzy komplementarne obszary działania.